Składanie zamówień
W jaki sposób można złożyć zamówienie na obrączki?
Zamówienia na wszystkie produkty oferowane przez markę Zaczyk Jewellery przyjmujemy na dwa sposoby:
– osobiście w naszym salonie, który znajduje się w Gierłatowie 43E. Przyjmujemy wyłącznie umówione spotkania. Zapraszamy do rezerwacji wizyt poprzez naszą stronę. Pamiętajcie, że proces złożenia zamówienia trwa około 60 minut. Chcąc złożyć zamówienie w komfortowy sposób należy pojawić się u nas punktualnie. Podczas spotkania konsultant zaprezentuje Wam wszystkie obrączki i omówi z Wami wszelkie możliwości jakimi dysponuje nasza pracownia. Po spotkaniu niezależnie czy składacie zamówienie czy wystawiana jest oferta otrzymujecie potwierdzenie zapakowane w elegancką teczkę, która zabezpieczy wystawione dokumenty oraz ofertę.
– w formie mailowej na skrzynkę zamowienia@zaczykjewellery.pl. Mail to wiążące, oficjalne potwierdzenie dla obu stron. Jeśli masz pytania bądź wątpliwości i chcesz porozmawiać to zapraszam do kontaktu telefonicznego. Omówimy cały proces zamówienia i odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące produktu. Po procesie wymiany wiadomości otrzymasz potwierdzenie PDF opisujące Twoje całe zamówienie. Na jego podstawie po Twojej akceptacji przyjmiemy zamówienie i przekażemy do pracowni w ustalonym z Tobą czasie.
Co powinien zawierać mail zamówieniowy?
W mailu proszę zamieścić Imię i Nazwisko (w celu skojarzenia zamówienia z płatnością) oraz dokładną informację na temat produktu, jaki zamawiasz. Opisz Twoje oczekiwania, zmiany w projekcie lub zamieść kod obrączki z naszej strony. Podaj też numer telefonu, pod którym będziemy mogli się z Tobą skontaktować w razie wątpliwości.
Zamówienie obrączek
Jeśli są to obrączki – należy wpisać nazwę obrączek oraz podać kod modelu widoczny w galerii pod opisem obrączek. Dodatkowo proszę podać dokładną szerokość w mm, wielkość obrączki, rodzaj profilowania oraz adres wysyłki (wybierając przesyłkę paczkomatem prosimy o podanie kodu paczkomatu). Tabela rozmiarów znajduje się na tej podstronie. Jeśli interesuje Cię zamówienie indywidualne lub chcesz wprowadzić zmiany w zaproponowanym przez nas modelu – opisz jakie chcesz wprowadzić zmiany. Podaj szerokość obrączek, rodzaj profilowania, materiał bazowy i opisz zdobienie, W razie nieścisłości skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnień. Nasz konsultant przetworzy całe zamówienie uwzględniając Twoje oczekiwania i prześle Ci wypełniony formularz zamówienia do akceptacji.
Zamówienie biżuterii
Zamawiając biżuterię (kolczyki lub spinki) – należy wpisać nazwę oraz podać kod modelu widoczny w galerii pod opisem. Dodatkowo proszę podać adres wysyłki ( wybierając przesyłkę paczkomatem prosimy o podanie kodu paczkomatu). Jeśli interesuje Cię zamówienie indywidualne lub chcesz wprowadzić zmiany w zaproponowanym przez nas modelu – opisz jakie chcesz wprowadzić zmiany. W razie nieścisłości skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnień.
Co zrobić w przypadku projektu własnego?
Jeśli chcesz złożyć indywidualne zamówienie, konieczny jest kontakt telefoniczny, mailowy lub wizyta w salonie. W przypadku maila oczekujemy dokładnego opisu, na którego podstawie wyceniam całą realizacje. Wszystkie obrączki wykonujemy jednostkowo na zamówienie, co pozwala Ci w pełni spersonalizować Twoją biżuterię.
Co nastąpi po wysłaniu maila?
W dni robocze ciągu 48 godzin od wysłania maila skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia zamówienia. Podamy również dokładny czas realizacji oraz dane do przelewu. W przypadku niejasności, poprosimy Cię o doprecyzowanie zamówienia. W razie konieczności zaproponujemy też zmiany, które pozytywnie wpłyną na efekt końcowy. Po ustaleniu wszelkich informacji otrzymasz wypełniony formularz zamówienia, który należy sprawdzić i potwierdzić jego poprawność danych.
Kiedy należy wpłacić zadatek lub całą kwotę zamówienia?
Kolejnym krokiem, który musisz wykonać jest wpłata na konto całej kwoty zamówienia oraz dostawy lub ustalonego zadatku (wysokość zadatku ustalamy indywidualnie). Wpłata ostatecznie potwierdza Twoje zamówienie. W tytule przelewu należy podać swoje Imię i Nazwisko, adres dostawy oraz telefon kontaktowy. Czas oczekiwania na realizację liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty. Jeśli wpłata nie zostanie zaksięgowana, zamówienie traktowane jest jako niewiążące, a umówiony czas realizacji może różnić się w przypadku opóźnionej wpłaty. Pamiętaj, że całą biżuterię wykonujemy na Twoje indywidualne zamówienie.
W jaki sposób dostarczane są produkty oferowane przez Zaczyk Jewellery?
Gotowy produkt otrzymujesz w wyznaczonym wcześniej terminie przesyłką kurierską lub paczkomatem. Paczka jest bardzo dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi, do których mogło by dojść podczas transportu. Koperta z przesyłką dodatkowo pakowana jest w oryginalne opakowanie firmy kurierskiej. Jeśli podczas odbioru paczki widoczne są uszkodzenia – niezwłocznie zgłoś to osobie dostarczającej paczkę lub skontaktuj się z nami. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną kwotę.
Nie udostępniamy zdjęć gotowej biżuterii przed wysyłką.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy:
- Przesyłka kurierska (UPS) – 25 zł
- Paczkomat – 17 zł
Przesyłka przekazana kurierowi powinna trafić do Ciebie w ciągu 48 h
Nie odpowiadam za opóźnienia spowodowane niedotrzymaniem terminu przez firmy kurierskie. Proszę brać pod uwagę takie sytuacje podczas składania zamówienia.
Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.