Składanie zamówień
W jaki sposób można złożyć zamówienie na obrączki z drewna?

Zamówienia na wszystkie produkty oferowane przez markę Zaczyk Jewellery przyjmuję jedynie w formie mailowej na skrzynkę zamowienia@zaczykjewellery.pl. Nie ma możliwości zamawiania poprzez inne formy kontaktu. Mail to wiążące, oficjalne potwierdzenie dla obu stron. Jeśli masz pytania bądź wątpliwości i chcesz porozmawiać osobiście to zapraszam do kontaktu telefonicznego. Omówimy cały proces zamówienia i odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące produktu.
Co powinien zawierać mail zamówieniowy?

W mailu proszę zamieścić Imię i Nazwisko (w celu skojarzenia zamówienia z płatnością) oraz dokładną informację na temat produktu, jaki zamawiasz.
Zamówienie obrączek

Jeśli są to obrączki – należy wpisać nazwę obrączek oraz podać kod modelu widoczny w galerii pod opisem obrączek. Dodatkowo proszę podać dokładną szerokość w mm, wielkość obrączki oraz adres wysyłki (wybierając przesyłkę paczkomatem prosimy o podanie kodu paczkomatu). Tabela rozmiarów znajduje się na tej podstronie. Jeśli interesuje Cię zamówienie indywidualne lub chcesz wprowadzić zmiany w zaproponowanym przez nas modelu – opisz jakie chcesz wprowadzić zmiany. W razie nieścisłości skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnień.
Zamówienie pierścionka

Jeżeli zamawiasz pierścionek – należy wpisać nazwę pierścionka oraz podać kod modelu widoczny w galerii pod opisem pierścionków. Dodatkowo proszę podać rozmiar, materiał ( w przypadku obrączek pozłacanych proszę podać kolor pozłocenia ) oraz adres wysyłki ( wybierając przesyłkę paczkomatem prosimy o podanie kodu paczkomatu). Jeśli interesuje Cię zamówienie Jeśli interesuje Cię zamówienie indywidualne lub chcesz wprowadzić zmiany w zaproponowanym przez nas modelu – opisz jakie chcesz wprowadzić zmiany. W razie nieścisłości skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnień.
Zamówienie biżuterii

Zamawiając biżuterię – należy wpisać nazwę oraz podać kod modelu widoczny w galerii pod opisem dowolnej biżuterii. Dodatkowo proszę podać materiał ( w przypadku biżuterii pozłacanej proszę podać kolor pozłocenia ) oraz adres wysyłki ( wybierając przesyłkę paczkomatem prosimy o podanie kodu paczkomatu). Jeśli interesuje Cię zamówienie indywidualne lub chcesz wprowadzić zmiany w zaproponowanym przez nas modelu – opisz jakie chcesz wprowadzić zmiany. W razie nieścisłości skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnień.
Co zrobić w przypadku projektu własnego?

Jeśli chcesz złożyć indywidualne zamówienie, konieczny jest kontakt telefoniczny lub mailowy. W przypadku maila oczekujemy dokładnego opisu na którego podstawie wyceniam całą realizacje.
Co nastąpi po wysłaniu maila?

W dni robocze ciągu 48 godzin od wysłania maila skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia zamówienia. Podamy również dokładny czas realizacji oraz dane do przelewu. W przypadku niejasności, poprosimy Cię o doprecyzowanie zamówienia. W razie konieczności zaproponujemy też zmiany, które pozytywnie wpłyną na efekt końcowy.
Kiedy należy wpłacić zadatek lub całą kwotę zamówienia?

Kolejnym krokiem, który musisz wykonać jest wpłata na konto całego kosztu zamówienia oraz dostawy lub ustalonego zadatku (wysokość zadatku ustalamy indywidualnie). Wpłata ostatecznie potwierdza Twoje zamówienie. W tytule przelewu należy podać swoje Imię i Nazwisko, adres dostawy oraz telefon kontaktowy. Czas oczekiwania na realizację liczony jest od chwili zaksięgowania wpłaty. Jeśli wpłata nie zostanie zaksięgowana, zamówienie traktowane jest jako niewiążące a umówiony czas realizacji może różnić się w przypadku opóźnionej wpłaty. Pamiętaj, że całą biżuterię wykonujemy na Twoje indywidualne zamówienie.
W jaki sposób dostarczane są produkty oferowane przez Zaczyk Jewellery?

Gotowy produkt otrzymujesz w wyznaczonym wcześniej terminie przesyłką kurierską/Pocztą Polską (przesyłka ubezpieczona)/paczkomatem. Paczka jest bardzo dobrze zabezpieczona przed uszkodzeniami mechanicznymi, do których mogło by dojść podczas transportu. Koperta z przesyłką dodatkowo pakowana jest w oryginalne opakowanie firmy kurierskiej. Jeśli podczas odbioru paczki widoczne są uszkodzenia – niezwłocznie zgłoś to osobie dostarczającej paczkę lub skontaktuj się z nami.
Nie udostępniamy zdjęć gotowej biżuterii przed wysyłką.
Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy:
- Przesyłka kurierska (DPD) – 17 zł
- Paczkomat – 15 zł
- Poczta Polska (przesyłka ubezpieczona na pełną wartość) – 45 zł
Przesyłka przekazana kurierowi powinna trafić do Ciebie w ciągu 48 h
Nie odpowiadam za opóźnienia spowodowane niedotrzymaniem terminu przez firmy kurierskie. Proszę brać pod uwagę takie sytuacje podczas składania zamówienia.
Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.